عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی پیش‌بینی بارش باران در برخی استان‌های کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تجمع معتادان در پروژه نیمه کاره بوستان در خیابان ۲۲ بهمن مشهد ادارات قم امروز ساعت ۱۱ تعطیل می‌شوند (یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سقوط دختر ۱۲ ساله مشهدی از پنجره توالت!

  • کد خبر: ۲۳۷۲۹۰
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
سقوط دختر ۱۲ ساله مشهدی از پنجره توالت!
مرگ مشکوک سارینا ۱۲ ساله تمام همسایگان را بهت زده کرده است. بازپرس جنایی، قاضی صادق صفری پس از حضور در صحنه حادثه دستور آغاز تحقیقات در این زمینه را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بار‌ها از محبوس‌شدن نوشته‌ایم، یکی در آسانسور گیر می‌افتد و یکی در خانه به رویش قفل می‌شود. در هر صورت یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توان برای نجات محبوس‌شدگان در فضا‌های مختلف انجام داد، کمک‌گرفتن از آتش‌نشانی یا متخصصان است تا فرد محبوس را نجات دهند، از قضا یکی از مأموریت‌های مهم آتش‌نشانان در مشهد نیز نجات افراد محبوس است.

اما در برخی پرونده‌های حوادث، دیده می‌شود که افراد خود دست به کار می‌شوند تا فرد را نجات دهند و معمولا به علت اینکه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، فرد محبوس را به جای اینکه آرام کنند بیشتر گرفتار ترس و استرس می‌کنند، درست شبیه حادثه‌ای که شامگاه سه‌شنبه در منطقه هفت‌تیر مشهد موجب سقوط دختری نوجوان از طبقه دوم شد و جانش را گرفت.

اولین تماس را همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰ می‌گیرند و از سقوط خونین دختربچه‌ای در خیابان خبر می‌دهند. البته پیش از آن، موضوع را به اورژانس اطلاع داده بودند و مأموران کلانتری هفت‌تیر زمانی به محل می‌رسند که کارشناسان اورژانس روی سر فرد سقوط‌کرده در کف خیابان بودند.

لحظات به‌کندی پیش می‌رفت تا جایی که کارشناسان اورژانس پس از اقدامات فوری و ضروری، پیکر نیمه‌جان دخترک را به بیمارستان منتقل کردند، اما در ادامه مشخص شد که این دخترک جان خود را از دست داده است.

مأموران بلافاصله موضوع مرگ مشکوک دختر دوازده ساله مشهدی را به بازپرس جنایی اعلام کردند و با دستورات ویژه قاضی صادق صفری، تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

مهمانی خانه مادربزرگ

به گزارش خبرنگار شهرآرا، افسران کلانتری هفت‌تیر با حضور میدانی در محل به منظور مشخص‌شدن دلایل این اتفاق تلخ با خانواده سارینا (نوجوان سقوط کرده) روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد که این دختر خانه پدربزرگ و مادربزرگش بوده که دچار حادثه شده است. وضعیت روحی پدر و مادر و اطرافیان به‌قدری خراب بود که به‌سختی می‌توانستند توضیح بدهند چه اتفاقی برای سارینا افتاده است.

بررسی تیم رسیدگی‌کننده پرونده نشان داد که این دختربچه به دست‌شویی رفته است، اما زمان خروج متوجه شده که در دست‌شویی گیر کرده و باز نمی‌شود. با کوبیدن به در و سر و صدا اهالی خانه را مطلع می‌کند. اطرافیان وقتی متوجه می‌شوند که دخترک توی دست‌شویی گیر کرده تلاش می‌کنند تا در را باز کنند، تلاشی که کمتر موفقیتی در پی داشته است.

یک تصمیم عجیب

دختر دوازده ساله با دیدن این صحنه، به قصد نجات خودش روی توالت فرنگی می‌رود تا از پنجره بالای آن که به خیابان باز می‌شد خودش را نجات دهد. این تصمیم اشتباه از سوی سارینا در حالی گرفته شده بود که این خانه در طبقه دوم بود و احتمال سقوط هم وجود داشت.

خانواده دخترک سرگرم بازکردن قفل بوده‌اند که ناگهان صدای جیغ دل‌خراش و کوبیده‌شدن چیزی روی زمین آنها را در جا میخکوب کرد و به تبع آن صدای سروصدایی از کوچه به گوش رسید، این درحالی بود که سارینا نیز دیگر جواب آنها را نمی‌داد و به طرز مشکوکی ساکت شده بود.

در این هنگام بود که آنها به سمت خیابان دویدند و یکی از تلخ‌ترین حوادث عمرشان را دیدند. در این حادثه دختر دوازده ساله برای نجات خود از دست‌شویی تلاش داشته از پنجره خارج شود که به پایین پرتاب شده بود.

افسران کلانتری بعد از تکمیل پرونده با دستور قاضی صفری تحقیقات خود را آغاز کردند و جسد متوفی نیز به سردخانه منتقل شد. پیگیری‌ها در این پرونده تا روشن‌شدن کامل حادثه از سوی عوامل انتظامی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->